برگزاري سومين نمايشگاه تخصصي صنعت برق و الكترونيك استان يزد

یزدفردا:سومين نمايشگاه تخصصي صنعت برق و الكترونيك استان يزد با حضور شركتهاي مختلف داخل و خارج استان و با همكاري شركت توزيع نيروي برق استان يزد برگزار گرديد .
مهندس محمد رضا صحتي مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان در مراسم افتتاحيه با اشاره به سال همت مضاعف و كار مضاعف از صنعت برق به عنوان يك صنعت زير بنايي كه نقش اساسي و بارز در چرخه حيات اقتصادي و اجتماعي كشور دارد نام برد و افزود توسعه ، بدون بهره گيري از صنعت برق ممكن نيست .
مهندس صحتي با اشاره به توان و دانش نيروهاي داخلي و بومي كردن تجهيزات عنوان كرد در زمينه ساخت تجهيزات خصوصاً تجهيزات نيروگاهي بالغ بر 80 درصد تجهيزات در داخل كشور ساخته ميشود و در بخش توزيع و انتقال 100 درصد تجهيزات، توليد داخل مي باشد .

اين نمايشگاه به مناسبت روز صنعت برق و با هدف ارائه توانمنديها و دستاوردهاي شركتهاي توليد كننده تجهيزات برق ، ايجاد بستر مناسب براي حمايت از مخترعان و مبتكران و زمينه سازي براي همكاري هاي فني و تجاري و آشنايي با فن آوريهاي جديد در صنعت برق، همچنين ايجاد فضاي مناسب جهت رقابت سالم بين توليد كنندگان و آشنايي مديران و كارفرمايان با پيمانكاران جديد برگزار شده است .

سومين نمايشگاه صنعت برق و الكترونيك استان يزد از تاريخ 7 لغايت 11 ارديبهشت در محل دائمي نمايشگاههاي استان و با همكاري شركت توزيع نيروي برق استان يزد برگزار گرديد .


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا